لایک استوری اینستاگرام

اخیرا آپدیت جدید مربوط به لایک استوری به اینستاگرام اضافه شده است.

در آموزش قبلی فواید استفاده از ابزار های استوری به شما عزیزان توضیح داده شد، خلاصه مطالب قبلی :
استفاده از ابزار استوری اینستاگرام فواید ویژه ای بر روی اکانت شما دارد، شما با استفاده از ابزار هایی مانند نظرسنجی و یا پرسش و پاسخ با کاربران خود تعامل برقرار خواهید کرد و این باعث افزایش Reach اکانت شما شود و درنتیجه استوری و پست های شما بیشتر از قبل در اکسپلور منتشر و دیده شود. لایک استوری اینستاگرام هم مانند ابزار های استوری میتواند باعث همکاری و مشارکت بازدیدکنندگان و درنتیجه دیده شدن استوری شما در صفحه اکسپلور کاربران اینستاگرام شود که این عمر باعث افزایش بازدید پیج و افزایش رایگان فالوور اینستاگرام شما خواهد شد.

در این نوشته میخواهیم فواید لایک استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

فواید استوری اینستاگرام چیست؟!

  • کمک کردن به دیده شدن استوری شما در اکسپلور
  • افزایش ویژه نرخ تعامل با کاربران (Reach)
  • تحریک بازدید کنندگان برای مشارکت در استوری
  • فهمیدن علاقه اکثر کاربران خود
  • افزایش فالوور و بازدید پیج اینستاگرام

زمانی که شما استوری منتشر میکنید بازدید کنندگان استوری میتوانند با لایک کردن استوری یک مشارکت مفید با شما داشته باشند، یکی از مزایای لایک استوری فهمیدن علاقه کاربران صفحه اینستاگرام خود هست، با فهمیدن این مورد شما میتوانید تعداد بیشتری استوری از موضوعی که بیشترین لایک و مشارکت را داشته منتشر کنید.

در نوشته های قبلی سایت به نحوه افزایش بازدید استوری و فواید گذاشتن استوری اشاره کردیم. حال شما میتوانید در کنار استفاده از ابزار نظرسنجی و یا هشتگ در استوری ها، از لایک استوری هم بهره ببرید.
سعی کنید مطالبی که با توجه به علاقه کاربرانتان منتشر میکنید باعث تحریک بازدیدکنندگان شود و درنتیجه موجب لایک کردن استوری شما شود.

امیدوارم این نوشته برای شما مفید واقع شده باشد.

موفق و سربلند باشید
برای حمایت از ما لطفا نظر و لایک را فراموش نکنید.

ایدیجی پلاس، ارائه دهنده انواع خدمات اینستاگرام و تلگرام