⭕️ برای اطلاع از تغییرات و سرویس های جدید حتما به کانال تلگرام ما بپیوندید
🌐کانال تلگرام🌐

قوانین مقررات

IDiGiPlus – آیدیجی پلاس

1 : قبل از ثبت سفارش حتما از عمومی بودن پیج خودتون مطمعن شوید.

2 : ما هیچگونه مسئولیتی نسبت به ریزش فالوور های شما نخواهیم داشت.

3 : مسئولیت محتوای صفحات اجتماعی که ما به آنها خدمات میدهیم به عهده ما نمیباشد.

4 : زمان انجام سفارش ها بین 2 تا 24 ساعت می باشد اما گاهی به دلیل ترافیک بالا تا 72 ساعت هم ممکن است به طول بینجامد.

5 : تمامی خدمات ارائه شده در پنل آیدیجی پلاس در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و استفاده شما از سرویس‌های این سایت به منزله پذیرفتن تمامی قوانین این وبسایت می باشد.

6 : سایت ما به هیچ وجه مسئولیتی در قبال اشتباه ثبت کردن لینک پست ، لینک سایت ، آدرس کانال یا پیج و … قبول نمیکند و کاربر موظف است تمامی اطلاعاتی که در سایت وارد میکند را بررسی کند!

7 : کلیه مشکلات و عواقب پرداخت ها و خرید های خارج از وب سایت پنل آیدیجی پلاس برعهده مشتری می باشد و مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و کلیه مسئولیت در صورت خرید یا توجه به افراد ثالث و خارج از وب سایت بر عهده خود فرد می باشد. تنها وب سایت رسمی  پنل آیدیجی پلاس به آدرس https://IDigiPlus.ir می باشد و دیگر وب سایت ها برای فروش یا پشتیبانی مستقیم معتبر نخواهد بود.

8 : تمامی سفارشات کامل به صورت خودکار انجام خواهند شد, بلافاصله بعد از ثبت سفارش درخواست پشتیبانی نکنید.

9 : در صورت ثبت هرگونه سفارش با محتوای غیر اخلاقی، سیاسی، ضد اجتماعی و مواردی از این قبیل سفارش شما بدون بازگشت وجه به حالت تعلیق در خواهد آمد.

10 : درصورتی که 24 ساعت از ثبت سفارش شما گذشته شده بود و همچنان سفارشتون تکمیل نشده بود میتوانید به پشتیبانی تیکت بدهید.

11 : هنگام شارژ حساب در صورت امکان حتما با کارت بانکی که به نام خودتون و شماره تماسی که ثبت کردید, پرداخت را انجام دهید. اینگونه اگر زمانی پرداخت و یا سفارش انجام نشد بهتر و سریع تر میتوانیم پیگیری کنیم.

12 : برای پشتیبانی سریع تر از تیکت خود سایت استفاده کنید, پیوی تلگرام به دلیل شلوغ بودن پیوی ها ممکن است با تاخیر در جواب یا عدم جواب مواجه شوید.

13 : تمام پرداخت های آیدیجی پلاس توسط درگاه امن آیدی پی و زیبال صورت میگیرد.

14 : تمامی فالوور های فیک هستند و قابلیت ریزش دارند, سفارش شما توسط ما به صورت کامل انجام میشود اما ممکن است بعد از تکمیل سفارش با ریزش فالوور ها مواجه شوید که بسیار عادی میباشد.

15 : در صورتی که پرداخت با خطا مواجه شد و پولی به حساب شما اضافه نشد مبلغ تا 72 ساعت بعد به حساب شما بازمیگردد. (در هرصورت میتوانید از تیکت سایت پیگیری کنید)

16 : برای سفارشاتی که مبلغ آنها کمتر از 10 هزار تومان میباشد پشتیبانی نخواهند شد.

17 : همزمان چند سفارش برای یک (پیج/گروه/کانال) ثبت نکنید ممکن است فقط یکی از سفارشات شما انجام شود! (هیچ مبلغی در این صورت قابل برگشت نخواهد بود)

18 : تیم آیدیجی پلاس هیچ موقع برای خدمات اینستاگرام از شما درخواست رمز نخواهد کرد!

19 : مسئولیت اکانت های شبکه های مجازی شما بر عهده آیدیجی پلاس نیست، ما فقط سفارشات شما را انجام خواهیم داد.

20 : درصورت واریز اشتباه چه در درگاه سایت و چه در درگاه ربات تلگرام به هیچ عنوان مبلغ قابل برگشت نمیباشد.

21 : در ثبت سفارشات خود چه در سایت و چه در ربات تلگرام به شدت دقت کنید، درصورت ثبت اشتباه سفارش به هردلیلی سفارش شما لغو یا برگشت وجه داده نخواهد شد.

22 : بعد از ثبت سفارش در سایت شما 5 دقیقه فرصت دارید تا سفارش خود را لغو کنید، درغیراینصورت لغو سفارش به هیچ عنوان ممکن نخواهد بود.

23 : هرگونه سو استفاده از باگ چه در سایت و چه در ربات تلگرام هنگام پرداخت و یا ثبت سفارش باعث حذف شدن اکانت کاربری شما بدون بازگشت وجه خواهد شد.

24 : درصورتی که از لینک زیرمجموعه گیری به شکل نادرست (تبلیغات +18 و یا دروغ) استفاده کنید حساب کاربری شما به صورت کامل مسدود و حذف خواهد شد.

25 : بی احترامی در تیکت و پشتیبانی (تلگرام و اینستاگرام) موجب مسدود شدن و حذف اکانت کاربری شما خواهد شد.

26 : شما موظف هستید قبل از هر سفارش توضیحات آن سرویس را مطالعه و مانند مثال سفارشتان را ثبت نمایید.

27 : در بعضی مواقع سرویس ها دچار اختلال و یا محدودیت هایی از سمت تلگرام و اینستاگرام میشوند، درصورتی که انجام نشدن سفارش شما به این علت باشد، مبلغ به کیف پول حساب کاربریتان در سایت برگشت داده میشود.

28 : آیدیجی پلاس درسفارشات ازشما درخواست رمز نخواهد کرد، پس مراقب سودجویان باشید!

29 : درصورت استفاده از API چه برای سایت و چه برای ربات تلگرام (هم کاربر عادی و هم نمایندگان) مسئولیت پشتیبانی و فروش با خود فرد میباشد.

30 : تمامی قوانین و ضوابط ذکر شده فقط مربوط به سفارشات از سایت (https://idigiplus.ir) و ربات تلگرام (https://t.me/idigiplusbot) میباشد و در خارج از این 2 هیچ مسئولیت و پشتیبانی نخواهیم داشت.

 

درصورت ثبت سفارش به این معنیست که کاربر تمامیه قوانین بالا را پذیرفته است.

سیاست حفظ حریم خصوصی

: برخی از اطلاعاتی که آیدیجی پلاس از شما نگه میدارد

1 : شماره تماس
2 : ایمیل
3 : نام و نام خانوادگی (هنگام ثبت نام)
4 : سفارشات
5 : تراکنش ها

چرا این اطلاعات را نگه میداریم؟!

اطلاعات شما فقط و فقط برای پیگیری سفارشات و احراز هویت شما میباشد، شماره تماس شما هم برای احراز هویت، پیگیری سفارشات و خبرنامه پیامکی (اخبار سایت) مورد استفاده قرار میگیرد.
شما میتوانیم نام و نام خانوادگی را به دلخواه وارد کنید، اما بهتر است که نام و فامیل واقعی خود را ثبت نمایید.
برای پیگیری برخی از سفارشات و پاسخگویی به شما عزیزان لازم است تا تمام سفارشات و تراکنش ها همراه با تاریخ و ساعت ثبت، نگه داریم.

اطلاعات ثبت شده شما به هیچ عنوان در خارج از سایت مورد استفاده قرار نخواهند گرفت!

تمامی این اطلاعاتی که در سایت آیدیجی پلاس ذخیره میشوند محفوظ میمانند.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد