راه های زیادی برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام هست که با رعایت کردن آنها میتوانید بازخورد خیلی بهتری داشته باشید یعنی شما با رعایت یکسری نکات کلیدی میتوانید رایگان ویوو پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید بدون آنکه هزینه ای پرداخت کنید.

در این آموزش یکی از این نکات افزایش بازدید پیج اینستاگرام رو به شما یاد خواهیم داد.

گذاشتن استوری استاندارد :

حتما دقت کردید که استوری های پیج هایی که دوست دارید و دنبال میکنید همیشه در اولین استوری های پیج شما قرار دارند! بله، این همان نکته کلیدی است.
اینستاگرام به صورت خودکار متوجه میشود که کاربر بیشتر استوری کدام پیج ها دقت میکند و آنهارا زودتر از بقیه میبیند.
بعد از شناسایی همیشه اولویت استوری ها با آنهایی هست که شما بیشتر آنهارو تماشا میکنید.

استوری های خود را یکدفعه ارسال نکنید، یعنی چی؟ یعنی اگر شما 10 عدد استوری در روز ارسال میکنید این 10 عدد استوری را در بازه های معین ارسال کنید، مثلا هر 2 ساعت یکبار یک استوری جدید بگذارید.

نکات کلیدی در گذاشتن استوری چیست؟!

  • هربار که استوری جدید ارسال میکنید پیج شما به اولین استوری کاربران خواهد رفت، پس زمانی که هر 2 ساعت یک استوری جدید قرار دهید پیج شما به اولین استوری از استوری های کاربرانی که شمارا دنبال میکنند خواهد رفت.
  • استوری هایی که ویوو بیشتری میخورند را بیشتر ارسال کنید، اگر میبینید از 10 استوری شما یک یا دو عدد از آنها بیشتر از بقیه بازدید دارد بدانید که کاربرانی که شمارا دنبال میکنند این موضوع را بیشتر میپسندند! پس با بیشتر قرار دادن از همان موضوع میتوانید بازدهی خیلی بیشتری دریافت کنید.
  • در استوری های خود از نظرسنجی و مواردی مانند (دانش بهتر است یا ثروت/ایران بهتر است یا ترکیه و…) بیشتر استفاده کنید
    استفاده از نظرسنجی (poll) استوری اینستاگرام یکی از مهم ترین ابزار ها برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام است، با گزاشتن نظرسنجی و شرکت کردن کاربران در آن اینستاگرام استوری شما را به کاربران دیگر در اکسپلور پیشنهاد میدهد، همین باعث بازدید بهتر افزایش فالوور و بازخورد بهتر خواهد شد.
  • هر روز تعداد مشخصی استوری بگذارید، برای مثال هر روز 10 الی 20 استوری بزارید اما همین روال را حداقل تا یک هفته ادامه دهید، منظم بودن پیج باعث میشود تا کاربر از پست و استوری های شما خسته نشود.
  • قرار دادن تعداد زیادی استوری پشت سر هم باعث کلافگی و خستگی کاربر از پیج شما خواهد شد مخصوصا اگر محتوای استوری برای کاربر جذاب نباشد، در این صورت کاربر استوری های شمارا رد میکند و به استوری پیج بعدی خواهد رفت که این یک نکته منفی برای آمار پیج شما حساب خواهد شد.

خلاصه و مفید : علاقه کاربران خود را بدانید، هر روز تعداد معینی استوری قرار دهید، اگر تعداد استوری های شما زیاد است حتما حداقل بین استوری های 1 الی 2 ساعت فاصله دهید، از نظر سنجی ها پرسش و پاسخ ها و کلا ابزار مشارکت کاربران در استوری بیشتر استفاده کنید.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام فقط در سایت آیدیجی پلاس ممکن است!
اگر شما برای پیج اینستاگرام خود فالوور واقعی و یا فیک نیاز دارید میتوانید از سایت (IDigiPlus.ir) با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.